Ik ben op locatie of virtueel in te zetten bij werk, extra werkzaamheden, tijdens zwangerschapsverlof of ziekte van één van uw medewerkers.
Virtueel assistent betekent voor mij: niet fysiek aanwezig op een vast kantoor maar beschikbaar en werkend vanaf een flexibele werkplek. 

Geïnteresseerd in een persoonlijk gesprek om de mogelijkheden te bespreken? Dan kom ik graag bij u langs. Neem contact op voor meer informatie. 

Ik ben gespecialiseerd in het afstemmen van vraag en aanbod. Ik werk en denk als een ondernemer: tijd is geld, over elke handeling is commercieel nagedacht. Door factoren af te stemmen kom ik tot het resultaat wat u wenst. Binnen de afgesproken tijdslimiet en het afgesproken budget. Want een budget is per klant verschillend. En daar pas ik me op aan.


U heeft een website of wilt er graag eentje. U wilt ook vindbaar zijn in de zoekmachines zoals Google, Bing en Yahoo.

Samen met u bouwt de virtueel sociaal marketeer een fantastische website en maakt u vindbaar in de zoekmachines zoals Google en Yahoo.

Veel bedrijven investeren namelijk in een dure website maar zijn online niet vindbaar. Dan voelt u zich toch een beetje het muurbloempje op het schoolfeest: u vraagt zich af waarom die coole zoekmachines u niet zien staan.

Hoe werkt het?

Een zoekmachine verwerkt dagelijks miljoenen websites, indexeert en analyseert uw website en geeft deze een plekje in de zoekresultaten. Ik bespreek wat u zelf kunt doen om daarbij te helpen. Of wat ik voor u ga doen. Net als het telefoonboek vroeger, heeft een zoekmachine een hele lange index van alle pagina’s op alle websites waarvan ze weten dat die bestaan. Uw site kan pas in de zoekmachine getoond worden, als hij in die index staat. Voor uw site getoond kan worden, moet de zoekmachine weten dat die site bestaat
Dat is de eerste stap. Alle verdere optimalisatie van uw website heeft pas zin als de zoekmachine dat ook ziet.

Heeft u behoefte aan een virtueel sociaal marketeer? 
Klik dan hier voor meer info.


Zoekt u een office manager die overzicht brengt in de chaos van één of meerdere dagen? Neem dan contact op.

Ik ondersteun midden in het brandpunt van al het geregel, waar iedereen terecht kan met vragen over uiteenlopende zaken: administratief of secretarieel. U kunt bij mij terecht voor secretariële en administratieve taken uit zoals het opstellen van concepten t.b.v. correspondentie, opstellen en frequent verzenden van nieuwsbrieven, het maken van afspraken, organiseren en onderhouden van papieren en elektronische bestanden of het aanleveren van informatie aan bellers en bezoekers. En het zelfstandig uitvoeren van diverse taken zoals: het opmaken van offertes en facturen. Het beheer van de telefooncentrale, e-mail correspondentie, postverwerking en planningen maken e.a. Het managen van het bestaande secretariaat of de administratie is tevens een mogelijkheid. 



HRM


Er komt heel wat kijken bij personeel. Het personeel heeft vragen en u wilt ze gepast antwoord geven.

U kunt bij mij terecht voor:

- opstellen gedragsregels

- opstellen handleiding werken bij

- beoordelingsgesprekken

- voortgangsgesprekken

- CAO afspraken

- opleidingsovereenkomsten

- concurrentie-, relatie- & geheimhoudingsbeding

- contacten met uitzend, detachering en payroll bureaus

- werving en selectie

- werkinstructies opstellen


Werving & selectie


U zoekt een nieuwe collega en besteedt de werving en selectie uit. 

Ik ondersteun in volgende taken:

- schrijven van vacature teksten

- uitzetten van vacatures in diverse zoekmachines en werk.nl

- reacties via e-mail behandelen

- agenda beheer

- gesprekken inplannen

- gesprekken voeren

- contacten met UWV


Commercieel Coach


Beantwoordt u de klant vanuit hospitality?

Ik ondersteun uw eigen medewerkers tijdens hun eigen werkzaamheden. Ik coach, adviseer en zorg dat de huidige commerciële afdeling professionaliseert in hun commercieel klantcontact. Dit aan de hand van trainingen en het buddy-en van uw medewerkers tijdens hun dagelijkse werkzaamheden.

Ik analyseer kritisch huidige werkprocessen, geef feedback en optimaliseer ze waar nodig.
Medewerkers maak ik bewust van eigen handelen en kunnen. Zodat ze bestaande vaardigheden efficiënter gebruiker en nieuwe commerciële vaardigheden vlotter aanleren vanuit hun eigen inzichten.
Mijn focus gaat uit naar het onderhouden en uitbreiden van het bestaande klantenbestand en de groei van omzet.
Ik ben gewend te werken met verschillende informatie en database systemen waarbij het mogelijk is efficiënt te schakelen tijdens de werkzaamheden. Als handleiding gebruik ik de info uit: - ADVISEREND VERKOPEN is luisteren, samenvatten en doorvragen. Hiermee verbeter ik commerciële vaardigheden en leer ik medewerkers gerichter inspelen op de behoefte van klant of prospect.
Ik gebruik presentaties, biedt ondersteuning aan de hand van buddy sessies en zet rollenspellen in waar wordt specifieke klantentypes en situaties worden behandeld.

 

Klantcontact Coach


U heeft professionele hulp nodig bij uw eigen klantencontact afdeling. Of u wilt een klantencontact afdeling opzetten.
Ik ondersteun uw nieuwe of huidige medewerkers tijdens hun eigen werkzaamheden. Ik coach, adviseer en zorg dat de huidige klantenservice professionaliseert. De klantenbeleving ontwikkelt hierdoor positief.  Aan de hand van het buddy-en van uw medewerkers tijdens hun dagelijkse werkzaamheden verfijnen ze hun eigen vaardigen en leren ze nieuwe aan. Ik analyseer kritisch  huidige werkprocessen en optimaliseer ze waar nodig.
Medewerkers maak ik bewust van eigen handelen en kunnen. Zodat ze nieuwe klant vaardigheden vlotter aanleren vanuit hun eigen inzichten.
Als  handleiding gebruik ik de info uit:
- HOSTMANSHIP, de kunst klanten het gevoel geven dat ze welkom zijn 
- LSD is aandachtig luisteren, samenvatten  en  doorvragen
- de vijf A's van klantencontact Hiermee verbeter ik de klantbeleving omdat de medewerkers gerichter inspelen op de behoefte van klant of prospect. Kortom uw klant is een tevreden klant omdat deze gehoord en begrepen wordt.
Ik gebruik presentaties, biedt ondersteuning aan de hand van buddy sessies en zet  rollenspellen in waar wordt specifieke klantentypes en situaties worden behandeld.

Actieve tekst schrijven


U heeft zelf al een en ander opgeschreven maar het leest nog niet lekker.
Wij (her) schrijven uw teksten in actieve schrijftaal. Dit is voor uw klant prettiger lezen.
Wij stemmen de teksten op uw website en online media op elkaar af. En voorzien deze van zoekwoorden (SEO) die passen bij uw dienstverlening en bedrijf. Zo komt uw bedrijf eenduidig over en beter naar voren bij zoekmachines en social media.