Ondersteunende Office Manager, O.O.M



Office manager, administratie, secretariaat, nieuwsbrief opstellen, organiseren, afspraken maken, klantencontact, facturatie, postverwerking, planning
Office Manager

Zoekt u een office manager die overzicht brengt in de chaos van één of meerdere dagen? Neem dan contact op.

Ik ondersteun midden in het brandpunt van al het geregel, waar iedereen terecht kan met vragen over uiteenlopende zaken: administratief, secretarieel, web beheer en/of klantencontact.

 

Secretariaat en administratie

U kunt bij mij terecht voor secretariële en administratieve taken: zoals het opstellen van concepten t.b.v. correspondentie. Het samenstellen en frequent verzenden van nieuwsbrieven. Het maken van afspraken, organiseren en planningen maken. Onderhouden van papieren en elektronische bestanden én het opmaken/ nazorg van offertes en facturen.

 

Online marketing, web beheer, social media of nieuwsbrieven opstellen

Berichten posten, sociale profielen opmaken, rapportages en statistieken analyseren. Aanpassingen doorvoeren, onderhouden en bijhouden van de website e.a.

 

Klantencontact

Het beheer van de telefooncentrale of het aanleveren van informatie aan bellers en bezoekers, e-mail correspondentie, postverwerking e.a.


Het managen van het nieuw op te zetten of bestaande secretariaat/administratie is via O.O.M. office manager mogelijk. 

 

Ook virtueel ben ik inzetbaar als office manager met kennis van online marketing, namelijk als virtueel kantoor assistente