U heeft behoefte aan professionele hulp bij uw eigen klantencontact afdeling. Of u wilt een klantencontact afdeling opzetten binnen uw bedrijf.
 
Coaching & advies
Ik ondersteun uw nieuwe of huidige medewerkers tijdens hun eigen werkzaamheden. Ik coach, adviseer en zorg dat de huidige klantenservice professionaliseert. De klantenbeleving ontwikkelt hierdoor positief. 
 
Buddy sessies en coaching
Aan de hand van het buddy-en van uw medewerkers tijdens hun dagelijkse werkzaamheden verfijnen ze hun eigen vaardigen en leren ze nieuwe aan. Ik analyseer kritisch  huidige werkprocessen en optimaliseer ze waar nodig.
Medewerkers maak ik bewust van eigen handelen en kunnen. Zodat ze nieuwe klantcontact vaardigheden vlotter aanleren vanuit hun eigen inzichten.
 
Tools
Als  handleiding gebruik ik de info uit: 
  • HOSTMANSHIP, de kunst klanten het gevoel geven dat ze welkom zijn
  • LSD is aandachtig luisteren, samenvatten  en  doorvragen
  • de VIJF A's van klantencontact.
    Hiermee verbeter ik de klantbeleving omdat de medewerkers gerichter inspelen op de behoefte van klant of prospect. Kortom uw klant is een tevreden klant omdat deze gehoord en begrepen wordt.
Rollenspellen & presentaties

 

Ik gebruik presentaties, biedt ondersteuning aan de hand van buddy sessies en zet  rollenspellen in waar wordt specifieke klantentypes en situaties worden behandeld. 

Beantwoordt u de klant al vanuit hospitality?

 

Coaching & Advies 

Ik ondersteun uw eigen medewerkers tijdens hun eigen werkzaamheden. Ik coach, adviseer en zorg dat de huidige commerciële afdeling professionaliseert in hun commercieel klantcontact.

 

Buddy sessies en trainingen

Aan de hand van trainingen en het buddy-en van uw medewerkers tijdens hun dagelijkse werkzaamheden verfijnen zij hun eigen vaardigheden en vergroten ze hun commercieel inzicht.

 

Werkprocessen optimaliseren

Ik analyseer kritisch huidige werkprocessen, geef feedback en optimaliseer ze waar nodig.
Medewerkers maak ik bewust van eigen handelen en kunnen. Zodat ze bestaande vaardigheden efficiënter gebruiker en nieuwe commerciële vaardigheden vlotter aanleren vanuit hun eigen inzichten.

 

Onderhoud en uitbreiding klantenbestand
Mijn focus gaat uit naar het onderhouden en uitbreiden van het bestaande klantenbestand en de groei van omzet.
Ik ben gewend te werken met verschillende informatie en database systemen waarbij het mogelijk is efficiënt te schakelen tijdens de werkzaamheden. 

 

Tools

Als handleiding gebruik ik de info uit:

  • ADVISEREND VERKOPEN is luisteren, samenvatten en doorvragen.
    Hiermee verbeter ik commerciële vaardigheden en leer ik medewerkers gerichter inspelen op de behoefte van klant of prospect.

Rollenspellen & presentaties

Ik gebruik presentaties, biedt ondersteuning aan de hand van buddy sessies en zet rollenspellen in waar wordt specifieke klantentypes en situaties worden behandeld.


Persoonlijk assistent Ondersteuning op Maat

U zoekt een nieuwe medewerker/collega en besteedt de werving en selectie uit. 

 

Wat kunt u van mij verwachten?

  • schrijven van vacature teksten
  • uitzetten van vacatures in diverse zoekmachines en werk.nl
  • reacties via e-mail behandelen
  • agenda beheer
  • gesprekken inplannen
  • gesprekken voeren
  • contacten met UWV
  • contacten met werkgevers/bedrijven


Er komt heel wat kijken bij personeel. Het personeel heeft vragen en u wilt ze gepast antwoord geven.

 

U kunt bij mij terecht voor:

  • opstellen gedragsregels
  • opstellen handleiding werken bij
  • beoordelingsgesprekken
  • voortgangsgesprekken
  • CAO afspraken
  • opleidingsovereenkomsten
  • concurrentie-, relatie- & geheimhoudingsbeding
  • contacten met uitzend, detachering en payroll bureaus
  • werving en selectie
  • werkinstructies opstellen


U heeft zelf al een en ander opgeschreven maar het leest nog niet lekker.
Wij (her) schrijven uw teksten in actieve schrijftaal. Dit is voor uw klant prettiger lezen.
Wij stemmen de teksten op uw website en online media op elkaar af. En voorzien deze van zoekwoorden (SEO) die passen bij uw dienstverlening en bedrijf. Zo komt uw bedrijf eenduidig en beter naar voren bij online zoekmachines en social media.



A Customers Journey; klantencontact vanuit hospitality